<img height="1" width="1" src="https://www.facebook.com/tr?id=747631725655131&ev=PageView&noscript=1" />

Co nowego?

Jagodowe smoothie bowl z czekoladą i nasionami

Poranna dawka antyoksydantów, błonnika i kwasów omega! 

Majonez z awokado

Pyszna alternatywa dla tradycyjnego majonezu. Nie tylko dla tych na diecie, ale również dla wegan i osób nie mogących jeść jajek.

Awokado jest wyjątkowo nietypowym owocem, ze względu na dużą zawartość tłuszczu w pulpie. Jest bogatym źródłem antyoksydnatów (karotenoidów, ksantyn, likopenu, luteiny) oraz witaminy E, a także potasu. Dzięki temu wykazuje właściwości przeciwzapalne. Wkomponowanie do diety awokado, przyczynia się do ...

Owsianka z malinami i białą czekoladą

Słodkie płatki owsiane z białą czekoladą, przełamane lekko kwaśną malinową nutą, wykończone chrupiącymi, kremowymi orzechami nerkowca. A do tego prosta i szybka. Od razu dzień staje się lepszy ;)

E-BOOK WIELKANOCNY

Pobierz e-book wielkanocny z przepisami i poradami jak radzić sobie z dietą w okresie świątecznym. Zawiera przepisy na przekąski, dania główne oraz desery z wyliczoną kalorycznością.

Faszerowana papryka

Papryka faszerowana ciecierzycą, pieczarkami i suszonymi pomidorami. 

SZYBKA PIZZA NA TORTILLI

Pizza w 10 min? To możliwe! Wystarczy do tego tortilla i ulubione składniki 10 min w piekarniku i gotowe :D

 

PIZZA Z SZYNKĄ I WARZYWAMI NA PATELNI

Masz ochotę na pizze? Wypróbuj przepis na pizzę z patelni. Bez czekania na wyrośnięcie ciasta, z ulubionymi składnikami, gotowa w 15-20 min 😍 Z okazji Dnia Pizzy, pozycja obowiązkowa 🍕😉

KRUCHE CIASTKA OWSIANE Z BAKALIAMI, CZEKOLADĄ I POMARAŃCZĄ

Szybkie do wykonania, 10 minut pieczenia i mamy komplet przepysznych kruchych ciastek do kawy na cały tydzień. Zapach pomarańczy roznosi się w całym domu. Świetne wspólnego pieczenia z dziećmi ;)

NALEŚNIKI

Dobre na słodko i na wytrawnie. Za każdym razem można z nich wykreować inne danie. Naleśniki wcale nie muszą być pracochłonne, dlatego dzielę się z Wami przepisem towarzyszącym mi już od dawna, a wykonuję go prawie 2 razy w tygodniu.

Zapraszam!

ROGALE Z NADZIENIEM SEROWYM

Z okazji Dnia Rogalika zapraszam na rogale z nadzieniem serowym. Zamiast cukru użyty został ksylitol, co by trochę oszczędzić nadmiaru kalorii. Jeden rogalik to 75 kcal, więc jako towarzysz do popołudniowej kawy na pewno nie zaszkodzi ;)

TOFU Z SOSEM TAHINI

Wielu mówi TO (jest) FU! Ale to nie jest fu, jeżeli ma się na to dobry przepis :D

Zapraszam do odkrycia tofu na nowo ;)

BON PODARUNKOWY DLA BABCI I DZIADKA

Nadszedł czas, aby wnuki mądrze zadbały o swoje babci i zaprosiły je do gabinetu dietetyka na BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ lub podarowały im w tym wyjątkowym dniu BON UPOMINKOWY :)

Jak to działa?

GOFRY

Smak lata można przypomnieć sobie w każdej chwili. Zapraszam do wypróbowania podstawowego przepisu na gofry. Można je podawać zarówno na słodko, jak i na wytrawnie ;)

POZNAJ PRZYPRAWY

Poznaj niesmamowite właściwości rodzimych i wschodnich przypraw: czosnek, chrzan, chilli, cynamon, papryka, pieprz i kurkuma. Jakie prozdrowotne właściwości w sobie kryją? Sprawdź koniecznie! 👇

BEZPŁATNE KONSULTACJE

Skorzystaj z bezpłatnych konsultacji dietetycznych! Sprawdź dlaczego warto👇